طلا بهترین پوشش ریسک سرمایه‌گذاری طی ماه‌های آتی

طلا بهترین پوشش ریسک سرمایه‌گذاری طی ماه‌های آتی رییس صندوق سرمایه‌گذاری بلک‌راک نسبت به اوضاع بی‌ثبات سیاسی و اقتصادی جهان طی ماه‌های آینده هشدار داد و به سرمایه‌گذاران بین‌المللی توصیه کرد تا بخشی از دارایی و سرمایه خود را در بازار طلا سرمایه‌گذاری کنند. به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، رأس کاستریچ مدیر صندوق […]

طلا بهترین پوشش ریسک سرمایه‌گذاری طی ماه‌های آتی

رییس صندوق سرمایه‌گذاری بلک‌راک نسبت به اوضاع بی‌ثبات سیاسی و اقتصادی جهان طی ماه‌های آینده هشدار داد و به سرمایه‌گذاران بین‌المللی توصیه کرد تا بخشی از دارایی و سرمایه خود را در بازار طلا سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، رأس کاستریچ مدیر صندوق سرمایه‌گذاری بلک‌راک در سخنانی تصریح کرد: گرچه شرایط اقتصادی چین با ثبات نسبی روبرو شده و دونالدترامپ نیز قول داده است تا مالیات‌ها را کاهش دهد و اوضاع اقتصادی آمریکا بهبود یابد، ولی جهان طی ماه‌های آینده با نگرانی‌های سیاسی و اقتصادی متعددی روبه‌رو خواهد شد.

براساس این گزارش وی افزود: ریسک‌های مربوط به اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان موجب خواهد شد تا طلا طی ماه‌های آینده بهترین پوشش ریسک سرمایه‌گذاری به شمار رود.

وی در ادامه گفت: انتخابات اروپا و نااطمینانی سیاسی در آمریکا از جمله مهم‌ترین دلایلی است که موجب افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به طلا خواهد شد. می‌توان برگزیت و بحران مالی و بدهی یونان را نیز به این عوامل اضافه کرد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: افزایش شاخص سهام در آمریکا طی روزهای اخیر به خاطر امیدواری سرمایه‌گذاران نسبت به وعده‌های ترامپ برای کاهش مالیات‌ها بوده است.