حضور مدیران بورس کالا در دهمین نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷

حضور مدیران بورس کالا در دهمین نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷ مدیران و سرپرست‌های بورس کالای ایران با هدف گسترش و معرفی هرچه بهتر این بازار مالی در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور خواهند یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، نمایشگاه‌های بازار سرمایه فرصت‌ بسیار ارزشمندی […]

حضور مدیران بورس کالا در دهمین نمایشگاه فاینکس ۲۰۱۷

مدیران و سرپرست‌های بورس کالای ایران با هدف گسترش و معرفی هرچه بهتر این بازار مالی در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور خواهند یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، نمایشگاه‌های بازار سرمایه فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای فعالان این حوزه فراهم می‌آورد تا افکار و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه کرده و با فعالان حوزه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنند.

دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (finex 2017) در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فروردین سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار می‌کند و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیط تخصصی مالی گرد هم می‌آورد.

 

فاینکس ۲۰۱۷ مانند هر سال با استقبال گسترده‌ فعالان داخلی و بین‌المللی روبه‌رو خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند جهت دیدار با مدیران و سرپرستان بورس کالای ایران، مطابق جدول زمان‌بندی در غرفه این بورس حضور پیدا کرده و از تعامل با دست‌اندرکاران بازار مالی کشور و فرصت‌های موجود بهره ‌گیرند.