معامله بیش از ۳۳۸ هزار تن انواع کالا در بورس کالا

در هفته اول اردیبهشت ماه رخ داد معامله بیش از ۳۳۸ هزار تن انواع کالا در بورس کالا در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت‌ماه، بالغ بر ۳۳۸ هزار و ۱۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار ۲۰۹ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی […]

در هفته اول اردیبهشت ماه رخ داد

معامله بیش از ۳۳۸ هزار تن انواع کالا در بورس کالا

در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت‌ماه، بالغ بر ۳۳۸ هزار و ۱۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار ۲۰۹ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، در اولین هفته اردیبهشت ماه در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۹۵ هزار و ۹۷۵ تن انواع کالا به ارزش دو هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۰ هزار و ۸۰۵ تن فولاد، دو هزار و ۸۵۰ تن مس، ۲۰۰ تن آلومینیم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، بیش از ۱۷ کیلوگرم شمش طلا و ۲ هزار تن کک از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۲۱۲ هزار و ۳۲۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۳۶ هزار و ۹۶۹ تن انواع قیر، ۵۳ هزار و ۴۵۹ تن مواد پلیمری، ۷۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۷ هزار و ۹۵۶ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، ۵۰۰ تن عایق رطوبتی، ۲۰ تن آرگون و ۳۲۲ تن روغن به فروش رسید.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در اولین هفته اردیبهشت‌ماه شاهد معامله ۲۸ هزار و ۳۸۵ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش ۴۸۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار فروش ۱۳ هزار و ۸۵۰ تن گندم، ۱۱ هزار و ۴۲۵ تن شکر سفید، ۵۰۰ تن کنجاله، هزار و ۷۰۰ تن روغن خام و ۹۱۰ تن ذرت دامی مشاهده شد.

 

لازم به ذکر است در هفته‌ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، هزار و ۳۲۵ تن پتاس (کلرید پتاسیم) و ضایعات فلزی داد و ستد شد.