حضور ۷‌هزار و ۸۰۰ تنی فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا

حضور ۷‌هزار و ۸۰۰ تنی فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دیروز میزبان عرضه ۵۶‌هزار و ۳۶۰‌تن فولاد، سرب، مس و آلومینیم و ۹ کیلوگرم شمش طلا بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، ۷‌هزار و ۸۰۰‌تن انواع ورق‌های […]

حضور ۷‌هزار و ۸۰۰ تنی فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دیروز میزبان عرضه ۵۶‌هزار و ۳۶۰‌تن فولاد، سرب، مس و آلومینیم و ۹ کیلوگرم شمش طلا بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، ۷‌هزار و ۸۰۰‌تن انواع ورق‌های فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ۴۶‌هزار‌تن سبد میلگرد و تیرآهن و یک‌هزار و ۶۸۰‌تن سبد ناودانی شرکت ذوب آهن اصفهان، ۷۰۰‌تن شمش‌هزار پوندی آلومینیم شرکت ایرالکو و ۱۰۰‌تن شمش سرب شرکت پارسیان پارت پاسارگاد، ۸۰‌تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان و ۹ کیلوگرم شمش طلای زرمعدن اختران در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

علاوه براین، ۴۹‌هزار و ۷۵۶‌تن مواد پلیمری، قیر، اسیدسولفوریک و روغن پایه در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۳۰۰‌تن عایق رطوبتی، ۵‌هزار و ۵۵۰‌تن قیر و ۱۵‌هزار‌تن گوگرد را تجربه کرد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۳۹‌هزار و ۷۰۵‌تن شکر سفید، گندم خوراکی، گندم دوروم، روغن خام و ذرت دامی بود.

 

علاوه براین بازار فرعی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه ۳۱‌تن روغن کارکرده لوکوموتیو و ۴۰۰‌تن رب گوجه‌فرنگی بود.