عرضه ۷۱‌هزار‌تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا

عرضه ۷۱‌هزار‌تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران دیروز شاهد عرضه ۱۹‌هزار‌تن وکیوم‌باتوم،‌هزار‌تن لوب‌کات سبک،‌ هزارو۲۰۰‌تن گوگرد پاستیلی و گرانوله، ۴۰‌هزار و ۵۰۰‌تن انواع محصولات قیر،‌ هزار‌تن سلاپس واکس، ۵‌هزار و ۹۱۸‌تن مواد شیمیایی و دو هزار و ۴۰۵‌تن مواد پلیمری بود. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

عرضه ۷۱‌هزار‌تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران دیروز شاهد عرضه ۱۹‌هزار‌تن وکیوم‌باتوم،‌هزار‌تن لوب‌کات سبک،‌ هزارو۲۰۰‌تن گوگرد پاستیلی و گرانوله، ۴۰‌هزار و ۵۰۰‌تن انواع محصولات قیر،‌ هزار‌تن سلاپس واکس، ۵‌هزار و ۹۱۸‌تن مواد شیمیایی و دو هزار و ۴۰۵‌تن مواد پلیمری بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران در این روز ۲‌هزار و ۳۵۰‌تن قیر و ۱۰‌هزار‌تن گوگرد گرانوله در تالار صادراتی عرضه شد.

براساس این گزارش، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۲۹۵‌تن ذرت دامی، ۱۰۰‌تن روغن پالم، ۲۰۰‌تن روغن خام، دو‌هزار و ۱۰۰‌تن شکر سفید، ۳۱‌هزار‌تن گندم خوراکی و ۴‌هزار‌تن گندم دورم را تجربه کرد.