عرضه انواع ورق‌های فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا

عرضه انواع ورق‌های فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا شرکت فولاد مبارکه اصفهان دیروز با عرضه یک‌هزار‌تن ورق گالوانیزه، ۳‌هزارو۳۰۰‌تن ورق گرم B و ۳‌هزارو۳۰۰‌تن ورق گرم C در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران حضور یافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، […]

عرضه انواع ورق‌های فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا

شرکت فولاد مبارکه اصفهان دیروز با عرضه یک‌هزار‌تن ورق گالوانیزه، ۳‌هزارو۳۰۰‌تن ورق گرم B و ۳‌هزارو۳۰۰‌تن ورق گرم C در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران حضور یافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، از دیگر عرضه‌کنندگان تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز می‌توان به شرکت فولاد آذربایجان با عرضه ۲۲۰‌تن سبد میلگرد، شرکت ایرالکو با عرضه ۵۰۰‌تن شمش‌هزار پوندی آلومینیم، شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان با عرضه ۱۰۰‌تن شمش روی، شرکت آلیاژ و ریخته‌گری فناوری ذوب گلپایگان با عرضه ۶۰‌تن انواع شمش آلیاژ و زرمعدن اختران نیز با عرضه ۹ کیلوگرم شمش طلا اشاره کرد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۴۵‌هزار و ۶۰۰‌تن انواع قیر، ۱۱‌هزار و ۹۰۹‌تن گریدهای مختلف پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن، ۴‌هزار‌تن گوگرد و ۸‌هزار‌تن لوب‌کات بود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۵۵۰‌تن عایق رطوبتی و ۷‌هزار و ۴۰۰‌تن انواع قیر را تجربه کرد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه ۳۹‌هزار و ۴۰۷‌تن گندم خوراکی، گندم دوروم، کنجاله کلزا، شکر سفید و روغن خام بود. علاوه براین، ۳۳۲‌تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه شد.