هدفمند کردن هزینه‌کرد عوارض بیمه

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران خواستار شد هدفمند کردن هزینه‌کرد عوارض بیمه دبیرکل سندیکای بیمه‌گران خواستار هدفمندکردن هزینه‌کرد عوارض بیمه و ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌های هزینه‌کننده شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از بیمه مرکزی، علی‌اکبراولیا در جلسه مدیران صنعت بیمه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شناخت و نگاه مثبت اعضای کمیسیون به صنعت بیمه را یک […]

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران خواستار شد

هدفمند کردن هزینه‌کرد عوارض بیمه

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران خواستار هدفمندکردن هزینه‌کرد عوارض بیمه و ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌های هزینه‌کننده شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از بیمه مرکزی، علی‌اکبراولیا در جلسه مدیران صنعت بیمه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شناخت و نگاه مثبت اعضای کمیسیون به صنعت بیمه را یک سرمایه و پشتیبان بزرگ برای این صنعت برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این ارتباطات، اقدامات اساسی برای تحول اساسی در صنعت بیمه صورت گیرد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در ادامه وجود یک سیستم بیمه‌ای پویا را برای توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر عنوان و از کمیسیون و مجلس شورای اسلامی برای بهبود فضای کسب و کار و توقف تصمیمات خارج از صنعت که زیان هنگفت و تضعیف و اُفت خدمات این حوزه را به دنبال دارد استمداد کرد.

وی همچنین تضمین حداقل سود در نرخ‌گذاری‌های تکلیفی را برای توسعه سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه ضروری دانست و خواستار هدفمند کردن هزینه‌کردِ عوارض وضع شده بر صنعت بیمه شد.

اولیا یادآور شد: زمانی این عوارض توجیه دارد که بنا به هدف تعیین شده هزینه شود و دستگاه‌های هزینه کننده مطابق تکلیف قانونی نسبت به ارایه گزارش عملکرد خود اقدام نمایند.

 

در این جلسه محمدرضاپورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از دبیران کمیسیون خواست نسبت به پیگیری ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌ها هزینه‌کننده عوارض صنعت بیمه اقدام کنند.