رشد ۵ واحدی شاخص کل فرابورس

رشد ۵ واحدی شاخص کل فرابورس شاخص کل فرابورس ایران در روز معاملاتی گذشته ۵ واحد صعود را تجربه کرد و در ارتفاع ۸۵۰ واحدی ایستاد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی فرابورس ایران، ارزش مجموع بازارهای ۶‌گانه فرابورس ایران در جریان معاملات ۱۹ بهمن‌ماه به رقمی بالغ بر یک هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال […]

رشد ۵ واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص کل فرابورس ایران در روز معاملاتی گذشته ۵ واحد صعود را تجربه کرد و در ارتفاع ۸۵۰ واحدی ایستاد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی فرابورس ایران، ارزش مجموع بازارهای ۶‌گانه فرابورس ایران در جریان معاملات ۱۹ بهمن‌ماه به رقمی بالغ بر یک هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال رسید که این رقم ناشی از دست‌به‌دست شدن نزدیک به ۱۶۷ میلیون ورقه طی ۲۲ هزار و ۹۱۸ نوبت دادوستد بود.

دیروز نمادهای «مارون» و «شاوان» به ترتیب با ۴٫۱ و کم‌تر از یک واحد بیش‌ترین تأثیر در روند صعودی شاخص را بر دوش کشیدند. در مقابل نیز معاملات منفی در نمادهای معاملاتی «ارفع»، «دماوند» و «بمپنا» مانع از رشد بیش‌تر آیفکس شد.

در میانه این هفته معاملاتی در بازار سهام (مجموع بازارهای اول، دوم و پایه) شاهد نقل و انتقال بیش از ۹۲ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۲۶۷ میلیارد ریال بودیم؛ در حالی که نماد «فولیای» بیش‌ترین حجم و نماد «غدیس» بالا‌ترین ارزش معاملاتی را در این میان تجربه کردند.

نمادهای معاملاتی «کتوکا» و «شتوکا» به ترتیب متعلق به گروه‌های سایر محصولات کانی غیرفلزی و محصولات شیمیایی، بیش‌ترین افزایش قیمتی را در این روز تجربه کردند. این در حالی است که نمادهای معاملاتی «غمینو» و «غفارس» هر دو متعلق به گروه‌ محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، بد‌ترین عملکرد را در بازار سهام با بیش‌ترین کاهش قیمت به نام خود ثبت کردند.

 

در همین حال نماد «غدیس» همچنان در صدر جدول پربیننده‌‌ترین نماد‌ها قرار دارد و بعد از آن نماد «غگلپا» متعلق به شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان که روز ۵ بهمن‌ماه به روش ثبت سفارش عرضه اولیه شد، در میان نمادهای پربیننده دیده می‌شود.