تقویت ۱۶ واحدی شاخص کل بورس

تقویت ۱۶ واحدی شاخص کل بورس معامله‌گران بورس تهران دیروز شاهد معاملات متعادل و کم‌نوسان همسو با تکاپوی بازار ساز‌ها برای حمایت از گروه‌های شاخص‌ساز بازار بود، بازاری که به دنبال تک‌سهم‌‌ها در گروه پتروشیمی، قطعه‌سازی و برخی سیمانی‌‌ها است. به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان […]

تقویت ۱۶ واحدی شاخص کل بورس

معامله‌گران بورس تهران دیروز شاهد معاملات متعادل و کم‌نوسان همسو با تکاپوی بازار ساز‌ها برای حمایت از گروه‌های شاخص‌ساز بازار بود، بازاری که به دنبال تک‌سهم‌‌ها در گروه پتروشیمی، قطعه‌سازی و برخی سیمانی‌‌ها است.

به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش ۱۶ واحدی به رقم ۷۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید.

شاخص کل هموزن نیز با افزایش ۸ واحدی عدد ۱۵ هزار و ۸۴۰ واحد را برای خود ثبت کرد. شاخص سهام آزاد شناور اما با کاهش ۳۹ واحدی به رقم ۸۵ هزار و ۲۳۲ واحد دست یافت.

شاخص بازار اول در حالی با افزایش ۱۰۴ واحدی به عدد ۵۵ هزار و ۲۱۳ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با کاهش ۴۸۱ واحدی به رقم ۱۶۶ هزار و ۱۸ واحد رسید. همچنین شاخص کل فرابورس با کاهش یک واحدی عدد ۸۶۵ واحد را برای خود ثبت کرد.