عرضه ۴۱ هزار تن گندم خوراکی در بورس کالا

عرضه ۴۱ هزار تن گندم خوراکی در بورس کالا تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز میزبان عرضه ۴۱ هزار و ۴۱۹ تن گندم خوراکی استان‌های اردبیل، مرکزی، زنجان و خراسان‌شمالی در قالب طرح قیمت تضمینی بود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، یک هزار و ۳۱۱ تن […]

عرضه ۴۱ هزار تن گندم خوراکی در بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز میزبان عرضه ۴۱ هزار و ۴۱۹ تن گندم خوراکی استان‌های اردبیل، مرکزی، زنجان و خراسان‌شمالی در قالب طرح قیمت تضمینی بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بورس کالای ایران، یک هزار و ۳۱۱ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، ۴ هزار تن گندم دوروم، ۵۵ هزار تن گندم خوراکی، یک هزار و ۳۲۵ تن شکر سفید، ۳۰۰ تن روغن خام و ۲۰۰ تن ذرت دانه‌ای نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد.

براساس این گزارش، ۱۰ هزار تن شمش بلوم و ۸ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

این گزارش حاکی است، ۱۰ هزار تن گوگرد گرانوله و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشمی نیز شاهد عرضه ۱۰۰ هزار و ۶۰۱ تن انواع مواد پلیمری، قیر، گوگرد، لوب‌کات، وکیوم باتوم و سلاپس واکس بود.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۲۸ رأس دام سنگین نهاده‌های دامی جاهد به صورت صادراتی و ۴۴ تن ضایعات فلزی، بشکه خالی و روغن لوکوموتیو را تجربه کرد.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز، معامله ۵۳ هزار تن وکیوم باتوم و لوب‌کات را تجربه کرد.

همچنین هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس، شیراز، تهران و تبریز و ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن لوب‌کات شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، تهران و تبریز در این تالار معامله شد.

علاوه براین، یک هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، ۱۰۰ تن قیر و ۱۱ هزار و ۱۶۷ تن مواد شیمیایی در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی داد و ستد شد.

 

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد داد و ستد ۱۰ هزار تن قیر و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی بود.