تقویت ۳۸ واحدی شاخص کل بورس تهران

تقویت ۳۸ واحدی شاخص کل بورس تهران معامله‌گران بورس تهران دیروز با معاملات کم حجم روبه‌رو بودند، چشم‌های خیره بازار به لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس و حساب دخل و خرج کشور در سال آینده باعث شد تا امروز سرمایه‌گذاران در تالار شیشه‌ای دست به عصا گام‌بردارند. به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و […]

تقویت ۳۸ واحدی شاخص کل بورس تهران

معامله‌گران بورس تهران دیروز با معاملات کم حجم روبه‌رو بودند، چشم‌های خیره بازار به لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس و حساب دخل و خرج کشور در سال آینده باعث شد تا امروز سرمایه‌گذاران در تالار شیشه‌ای دست به عصا گام‌بردارند.

به گزارش فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات این روز با افزایش ۳۸ واحدی روی رقم ۹۱ هزار و ۱۹۸واحد ایستاد.

شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش ۲۳ واحدی عدد ۱۷ هزار و ۶۷۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش ۶۱ واحدی به رقم ۹۸ هزار و ۸۱۶ واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش یک واحدی به رقم ۶۴ هزار و ۷۸۰ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش ۲۳۷ واحدی عدد ۱۹۴ هزار و ۲۰۹ واحد را به نمایش گذاشت.

 

معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان با ۹۰ واحد، پالایش نفت تهران با ۲۹ واحد و‌ های‌وب با ۲۶ واحد افزایش بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.