شاخص کل بورس تهران ۱۴۷ واحد رشد کرد

شاخص کل بورس تهران ۱۴۷ واحد رشد کرد شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش ۱۴۷ واحدی به ۹۷ هزار و ۸۶ واحد رسید. به گزارش فارس، براساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات این روز با ۱۴۷ […]

شاخص کل بورس تهران ۱۴۷ واحد رشد کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش ۱۴۷ واحدی به ۹۷ هزار و ۸۶ واحد رسید.

به گزارش فارس، براساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات این روز با ۱۴۷ واحد افزایش به ۹۷ هزار و ۸۶ واحد رسید.

شاخص کل هموزن با ۲۰ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۳۴۴ واحد رسید. ارزش روز بازار بورس تهران به بیش از ۳۸۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران بورس تهران بیش از ۳۸۴ میلیون سهام و اوراق بهادار در قالب ۴۱ هزار نوبت معامله و به ارزش ۷۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۴۶ واحد رشد کرده و به ۳۰ هزار و ۷۸۶ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هموزنی ۱۵ واحد رشد کرده و به ۱۲ هزار و ۹۰۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۲۴۰ واحد افزایش به ۱۰۳ هزار و ۹۸۸ واحد رسید. شاخص بازار اول با ۱۳۷ واحد تقویت به ۶۸ هزار و ۶۹۵ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۱۴۳ واحد افزایش به ۲۰۸ هزار و ۱۵۳ واحد رسید.

نمادهای تأثیرگذار در رشد شاخص شامل فخوز، فولاد، کگل، فملی، کاوه بودند و نمادهای اثرگذار در کاهش شاخص شامل شبندر، پارسان بودند.

نمادهای پربیننده در بورس تهران مربوط به شرکت‌های بانک صادرات ایران، زامیاد، ایران‌خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری شفادارو و سایپا دیزل بودند.