۸ محصول جدید بزرگ‌ترین بانک دولتی در «ملی‌شو۲»رونمایی شد

۸ محصول جدید بزرگ‌ترین بانک دولتی در «ملی‌شو۲»رونمایی شد مسعود طاهری- بزرگ‌ترین بانک دولتی در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیک و ارایه خدمات نوین به مشتریان برای دومین بار در بزرگ‌ترین رویداد سالانه با عنوان «ملی‌شو۲» از دستاوردهای جدید رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، رویداد «ملی‌شو۲» به عنوان آخرین دستاوردهای فناورانه بانک‌ملی با حضور […]

۸ محصول جدید بزرگ‌ترین بانک دولتی در «ملی‌شو۲»رونمایی شد

مسعود طاهری- بزرگ‌ترین بانک دولتی در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیک و ارایه خدمات نوین به مشتریان برای دومین بار در بزرگ‌ترین رویداد سالانه با عنوان «ملی‌شو۲» از دستاوردهای جدید رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، رویداد «ملی‌شو۲» به عنوان آخرین دستاوردهای فناورانه بانک‌ملی با حضور محمدرضاحسینزاده، مدیرعامل بانک‌ملی، فرهاددژپسند، وزیر اقتصاد، مسعودپزشکیان، نایبرییس مجلس و اصحاب رسانه در محل شعبه مرکزی برگزار و از ۸ محصول جدید در عرصه بانکداری دیجیتال شامل اپلیکیشن ۶۰، سککوک، کارت ملی هوشمند، ویدئو بام، ملی‌فاند، ملی‌پلاس، ملی‌بازار و بام‌ارزی رونمایی شد.

حسینزاده اظهار داشت: بانک‌ملی به آحاد ملت ایران تعلق دارد و مؤسسه‌ای نهادساز بوده که مؤسسات و سازمان‌های مختلفی از دل آن خارج شده و در رشد و توسعه ایران نقش بی‌بدیلی داشته است.

فرهاددژپسند، وزیر اقتصاد نیز در ادامه این مراسم گفت: بانک‌ملی به ویژه در دهه ٤٠ سرآمد بسیاری از تحولات بود و امروز در آستانه ٩٠ سالگی جوانگرایی و مدرن شدن را سرلوحه قرارداده است. در واقع این بانک نشان داد می‌توانیم از جوانان برای تحول استفاده کرده و قدرت جلب تحولات دیجیتال را داشته باشیم.

وی با اشاره به سرعت بخشی به توسعه فناورانه و استفاده از اقتصاد هوشمند افزود: بانک‌ملی در بانکداری الکترونیک گام‌های بزرگی برداشته اما باید از این مسیر هم عبور کرده و به سمت بانکداری دیجیتال رفت تا به سمت اقتصاد دیجیتال برود. این تحولات نوین از جمله سامانه سککوک می‌تواند نوید بخش تجارت الکترونیک و اقتصاد هوشمند به معنای راهبردی باشد.

این مقام مسؤول ادامه داد: اگر بانکداری دیجیتال شکل بگیرد ناخواسته بخش‌های دیگر را نیز با خود همراه می‌کند. بانکداری الکترونیکی را نباید در چارچوب دولت الکترونیک دید چراکه می‌تواند به تجارت الکترونیک و در گام آخر به سمت اقتصاد دیجیتال برود. یکی از مسایل و مشکلات بانکی افزایش هزینه‌ها و تعداد شعبات است که باید تا می‌توانیم خدمات را به‌طور دیجیتالی، ٢٤ ساعته و ارزان‌تر ارایه کنیم.

دژپسند گفت: اگر این تحولات در کنار اصلاح نظام بانکی نباشد نمی‌تواند اهداف را محقق کند. تعصبات بخشی و منطقه‌ای را باید کنار گذاشت تا بتوانیم از منابع کم به بهترین شکل استفاده کنیم. با منابع کم، خدمات زیاد و با هدف باید ارایه کرد. این موضوع باعث به وجود آمدن منابع جدید خواهد شد. بانک‌ملی با توانمندی بسیار باید نیازمندی‌‌ها را از طریق استارت‌آپ‌ها انجام دهد که این امر دست یافتنی است، اطمینان دارم این بانک به سمتی خواهد رفت که از قدمت، مدرنیته، مشتری محوری و اعطای تسهیلات آن مفتخر خواهیم شد.

گفتنی است در این مراسم ۳۰ استارت آپ مرتبط با بانک‌ملی، محصولات را در قالب نمایشگاهی معرفی کردند.