بانک ملی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‎کند

بانک ملی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‎کند حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از برنامه‌های مهم بانک ملی ایران است. به گزارش مناقصه‌مزایده، برات کریمی در مراسم افتتاح باجه بانک ملی ایران در پارک فن‌آوری‌ پردیس ضمن بیان مطلب فوق، این پارک را پارکی به‌روز، پیشرو و همگام با علم روز دنیا معرفی کرد و گفت: […]

بانک ملی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت میکند

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از برنامه‌های مهم بانک ملی ایران است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، برات کریمی در مراسم افتتاح باجه بانک ملی ایران در پارک فن‌آوری‌ پردیس ضمن بیان مطلب فوق، این پارک را پارکی به‌روز، پیشرو و همگام با علم روز دنیا معرفی کرد و گفت: بانک ملی ایران قطعاً حمایت‌های بیش‌تر و همه‌جانبه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فن‌آوری پردیس خواهد داشت.

وی افزود: اعطای خط اعتباری و رفع دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در خصوص صدور ضمانت‌نامه از برنامه‌های محوری بانک ملی ایران است.

در این مراسم مهدی‌صفاری‌نیا، رییس پارک فن‌آوری پردیس به ارایه گزارشی از این پارک و اقدامات آن پرداخت و افتتاح باجه بانک ملی ایران را مقدمه توسعه تعاملات و همکاری‌های متقابل دانست.

 

پارک فن‌آوری پردیس به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌‌ترین پارک فن‌آوری کشور با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در سال ۱۳۸۴ در زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری و با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی کشور با هدف تجاری‌سازی دستاوردهای فن‌آوران و ایجاد بستر مناسب برای رشد فن‌آوری و توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان تأسیس شد.