حضور مدیرعامل بیمه آسیا در مناطق سیل زده

حضور مدیرعامل بیمه آسیا در مناطق سیل زده نایب‌رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه به منظور نظارت دقیق و نزدیک بر روند رسیدگی به پرداخت خسارت به سیل زدگان دیروز به مناطق آسیب دیده سفر کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بیمه آسیا و در پی دستور اکید کاردگر، نایب‌رییس […]

حضور مدیرعامل بیمه آسیا در مناطق سیل زده

نایب‌رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه به منظور نظارت دقیق و نزدیک بر روند رسیدگی به پرداخت خسارت به سیل زدگان دیروز به مناطق آسیب دیده سفر کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بیمه آسیا و در پی دستور اکید کاردگر، نایب‌رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا مبنی بر رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌های خسارت، فرامرزخجیر، معاون فنی مدیرعامل در بیمه‌های اموال و رییس کل شعب استان مازندران به همراه کارشناسان متخصص شعب مناطق سیل ‌ده و مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه آسیا در روزهای ابتدایی وقوع سیل، به محل‌های آسیب‌دیده مراجعه و نسبت به تعیین سریع و دقیق خسارت‌ها اقدام کرده بودند.

 

بنابراین گزارش، تاکنون بیش از۴۰۰ مورد خسارت طوفان و سیل به بیمه آسیا اعلام شده است که با حضور فعال و تأثیرگذار مدیریت ارشد این شرکت، روند رسیدگی و پرداخت خسارت به ذی‌نفعان و خسارت‌دیدگان در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.