تأکید بر همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و بیمه معلم

تأکید بر همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و بیمه معلم در دومین گردهمایی کارشناسان تعاون استان قزوین با همراهی مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و مدیران ارشد و معاونان شرکت بیمه معلم، نحوه ارایه خدمات به جامعه فرهنگیان بررسی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بیمه معلم، در این گردهمایی که […]

تأکید بر همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و بیمه معلم

در دومین گردهمایی کارشناسان تعاون استان قزوین با همراهی مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و مدیران ارشد و معاونان شرکت بیمه معلم، نحوه ارایه خدمات به جامعه فرهنگیان بررسی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بیمه معلم، در این گردهمایی که با حضور معاونت فنی اموال و مدیریت بیمه‌های خاص بیمه معلم همراه بود، ریاست تعاون استان قزوین ضمن تقدیر از عملکرد بسیار مطلوب شعبه قزوین بیمه معلم، اعلام کرد: این آمادگی وجود دارد که هرگونه طرح بیمه‌ای بیمه معلم در استان اجرایی شود.

معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هم اعلام کرد: همه نیازهای آموزش و پرورش باید از طریق شرکت بیمه معلم صورت پذیرد.

در ادامه، کامبیزحاجی‌میرآقا، معاونت فنی بیمه معلم بر تلاش در جهت ارایه خدمات منحصر به فرد به جامعه فرهنگیان کشور با به‌کارگیری نمایندگان مورد نظر آموزش و پرورش تأکید کرد.

 

ابوالفضل اسفندی مدیریت بیمه‌های خاص بیمه معلم نیز در این نشست از برگزاری دوره آموزش بیمه برای کارشناسان تعاون و رفاه کل کشور خبر داد.