بانک ملی ایران ۸۸ ساله شد

بانک ملی ایران ۸۸ ساله شد بازنشستگان بانک ملی با محمدرضاحسین‌زاده، مدیرعامل این بانک دیدار و مسایل و دیدگاه‌های خود را از نزدیک با وی مطرح کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، حسین‌زاده در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران امور، جمعی از روسای ادارات مرکزی و حدود ۳۰۰۰ نفر از بازنشستگان و […]

بانک ملی ایران ۸۸ ساله شد

بازنشستگان بانک ملی با محمدرضاحسین‌زاده، مدیرعامل این بانک دیدار و مسایل و دیدگاه‌های خود را از نزدیک با وی مطرح کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حسین‌زاده در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران امور، جمعی از روسای ادارات مرکزی و حدود ۳۰۰۰ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این بانک در باشگاه آجودانیه برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های مؤثر پیشکسوتان، بازنشستگان را گنجینه ارزشمند بانک عنوان کرد و با بیان این‌که پیگیری مسایل معیشتی و رفاهی بازنشستگان در چارچوب قانون در دستور کار هیأت‌مدیره بانک قرار دارد، گفت: مدیران فعلی بانک، فرزندان بازنشستگان و خدمتگزار آن‌‌‌ها هستند و امیدوارم خداوند توفیق دهد با سربلندی این مسؤولیت را انجام دهیم.

وی با گرامیداشت ۸۸ سالگی بانک ملی ایران به تشریح وضعیت این بانک در حال حاضر پرداخت و ابراز داشت: خدمات بانک ملی ایران در سراسر کشور آنقدر وسیع است که توانسته با تمام امکانات در خدمت مردم ایران باشد. بازنشستگان آنقدر به خوبی فعالیت داشته‌اند که بانک ملی ایران آوازه‌‌اش در سراسر دنیا زیاد است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به رفع تحریم‌های سیستم بانکی، قابلیت‌های بالای این بانک در حوزه بین‌المللی را مورد تأکید قرارداد و ابراز امیدواری کرد در شرایط جدید جایگاه این بانک پیش از پیش ارتقا یابد.

 

پیگیری امور درمانی و ارتقای خدمات درمانی بیمارستانی از دیگر نکات مطرح شده توسط مدیرعامل بانک ملی ایران بود.