ارایه ۵۷۰۰ بن کارت کتاب از سوی بانک شهر

ارایه ۵۷۰۰ بن کارت کتاب از سوی بانک شهر نمایشگاه کتاب استانی همدان با ارایه ۵۷۰۰ بن کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر آغاز به‌کار کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی‌اکرمی، مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با بیان این مطلب گفت: در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی با عاملیت بانک شهر، این نمایشگاه […]

ارایه ۵۷۰۰ بن کارت کتاب از سوی بانک شهر

نمایشگاه کتاب استانی همدان با ارایه ۵۷۰۰ بن کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی‌اکرمی، مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با بیان این مطلب گفت: در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی با عاملیت بانک شهر، این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳ آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه بن کارت‌های ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب برای مقاطع‌ تا لیسانس و لیسانس به بالا پیش‌بینی شده است و کل یارانه وزارت ارشاد در این نمایشگاه ۴ میلیارد ریال است. اکرمی با اشاره به حضور ۴۰۰ ناشر داخلی در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه، در فضایی وسیع و با حضور ۴۰۰ ناشر داخلی برگزار و۵۵ هزار عنوان کتاب در آن به نمایش گذاشته شده است. وی افزود: چنان‌چه بازدیدکنندگان در سایت وزارت ارشاد ثبت‌نام کرده باشند در نمایشگاه، فقط با ارایه کد پیگیری خود می‌توانند خرید کنند و اگر ثبت‌نام نکرده باشند با حضور در نمایشگاه و پرداخت ۸۰ درصد مبلغ سهمیه خود می‌توانند بن کارت خرید را دریافت کنند.

اکرمی در ادامه با اشاره به تجهیزات بانک شهر در این نمایشگاه اظهار کرد: علاوه بر دستگاه کارتخوان که به غرفه داران ارایه شده، یک دستگاه شهرنت مجهز به خوددریافت، خودپرداز، خودبانک و وب‌کیوسک از سوی بانک شهر در این نمایشگاه پیش‌بینی و دستگاه خودپرداز نیز در داخل نمایشگاه نصب شده است.

 

به گفته مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر، همه مدیران بازدیدکننده از نمایشگاه‌های کتاب استانی سراسر کشور، بر موفقیت این بانک در برگزاری این نمایشگاه‌ها اذعان داشتند و خدمات انجام شده را موجب ارتقای سطح کمی و کیفی نمایشگاه کتاب در همه استان‌ها می‌دانند.