بانک شهر در نمایشگاه تراکنش شرکت می‌کند

بانک شهر در نمایشگاه تراکنش شرکت می‌کند بانک شهر با نمایش آخرین دستاوردهای بانکی خود در دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش حضور می‌یابد. به گزارش مناقصه‌مزایده، دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش ایران (ITE) در حوزه فن‌آوری اطلاعات صنایع مالی و بانکی، ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه برگزار می‌شود و بانک شهر با ارایه آخرین دستاوردهای خود در […]

بانک شهر در نمایشگاه تراکنش شرکت می‌کند

بانک شهر با نمایش آخرین دستاوردهای بانکی خود در دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش حضور می‌یابد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، دومین نمایشگاه تخصصی تراکنش ایران (ITE) در حوزه فن‌آوری اطلاعات صنایع مالی و بانکی، ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه برگزار می‌شود و بانک شهر با ارایه آخرین دستاوردهای خود در آن حضور خواهد یافت.

بر این اساس، پس از برگزاری موفق اولین نمایشگاه تراکنش ایران ((ITE ۲۰۱۶، دومین دوره این نمایشگاه با حضور بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های پرداخت (PSPها)، تولید‌کنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانک‌داری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه فن‌آوری اطلاعات صنایع مالی‌، سازمان‌های ارایه‌دهنده خدمات فن‌آوری اطلاعات همگانی‌، ارایه‌دهندگان خدمات و راهکارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه صنایع مالی و بانکی برگزار خواهد شد.

 

بانک شهر نیز به عنوان پیشتاز در ارایه خدمات نوین بانکی به‌طور گسترده در این نمایشگاه حضور دارد و به معرفی خدمات بانکی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می‌پردازد.