راه‌اندازی ۵ دستگاه برجسته نگار در شعب بانک سپه

راه‌اندازی ۵ دستگاه برجسته نگار در شعب بانک سپه مدیرعامل بانک سپه با اشاره به استقبال صورت گرفته در خصوص راه‌اندازی اولین دستگاه برجسته نگار این بانک از راه‌اندازی ۵ دستگاه دیگر توسط بانک سپه برای بهره‌مندی روشندلان از خدمات بانکی خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدکاظم‌چقازردی گفت: با توجه به رسالت اجتماعی بانک سپه […]

راه‌اندازی ۵ دستگاه برجسته نگار در شعب بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به استقبال صورت گرفته در خصوص راه‌اندازی اولین دستگاه برجسته نگار این بانک از راه‌اندازی ۵ دستگاه دیگر توسط بانک سپه برای بهره‌مندی روشندلان از خدمات بانکی خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدکاظم‌چقازردی گفت: با توجه به رسالت اجتماعی بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی و خدمتگزار مردم برای ارایه خدمات به اقشار مختلف جامعه، این بانک در گام اول اقدام به راه‌اندازی اولین دستگاه برجسته نگار در شعبه ظهیرالاسلام تهران کرده است.

وی افزود: با توجه به استقبال از این حرکت بانک سپه و تمایل واحدهای شهرستانی این بانک برای توسعه اقدام مذکور، طبق توافق صورت گرفته با شرکت تأمین‌کننده دستگاه و انجمن نابینایان ایران، شهرهای بزرگ تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز برای نصب ۵ دستگاه تعیین شده‌اند.

 

چقازردی ابراز امیدواری کرد که این اقدام بانک موجب افزایش رضایت روشندلان عزیز در بهره‌مندی از خدمات بانکی شود.