کنفرانس بین‌المللی مدیریت ریسک برگزار شد

با حمایت بانک ملت کنفرانس بین‌المللی مدیریت ریسک برگزار شد دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ریسک سازمانی با حمایت بانک ملت و مشارکت شرکت خدمات انفورماتیک و شهرداری تهران، در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این همایش، مدیریت ریسک سازمانی در عمل، نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک سازمانی، جایگاه […]

با حمایت بانک ملت

کنفرانس بین‌المللی مدیریت ریسک برگزار شد

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ریسک سازمانی با حمایت بانک ملت و مشارکت شرکت خدمات انفورماتیک و شهرداری تهران، در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این همایش، مدیریت ریسک سازمانی در عمل، نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک سازمانی، جایگاه رتبه‌بندی اعتباری در مدیریت ریسک، رابطه بین ریسک سرمایه انسانی و تداوم رقابتی سازمان‌ها، مدیریت ریسک سازمانی در صنعت بیمه و نقش اکچوئری در مدیریت ریسک سازمانی و… به بحث و بررسی گذاشته شد.

 

رضایاریفرد، مدیر واحد مدیریت ریسک بانک ملت در سخنرانی خود در این کنفرانس با عنوان مدیریت ریسک در عمل، بر مدیریت ریسک سازمانی متناسب با حجم فعالیت‌ها و نوع کار سازمان تأکید کرد و گفت: مدیریت ریسک، وظیفه تک‌تک افراد یک سازمان است و باید به یک وظیفه تبدیل شود.