خدمات‌دهی بانک شهر برای اولین بار در کربلا

خدمات‌دهی بانک شهر برای اولین بار در کربلا رییس ستاد اربعین بانک شهر از خدمات‌دهی گسترده این بانک با فرارسیدن اربعین، به زائران خبر داد و گفت: بانک شهر برای نخستین بار به عنوان بانک ایرانی در کربلا به ارایه خدمات بانکی خواهد پرداخت. به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس ستاد اربعین بانک شهر از استقرار ۲۰ […]

خدمات‌دهی بانک شهر برای اولین بار در کربلا

رییس ستاد اربعین بانک شهر از خدمات‌دهی گسترده این بانک با فرارسیدن اربعین، به زائران خبر داد و گفت: بانک شهر برای نخستین بار به عنوان بانک ایرانی در کربلا به ارایه خدمات بانکی خواهد پرداخت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس ستاد اربعین بانک شهر از استقرار ۲۰ دستگاه ATM در شهر کربلا و ۱۰ دستگاه در مرزهای خروجی، همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: بانک شهر برای نخستین‌بار در میان بانک‌های کشور در نظر دارد تا همزمان با برگزاری این مراسم مذهبی، عملیات پول رسانی به زائران و شهروندانی که در این نقاط تردد می‌کنند، ارایه دهد.

 

ولی‌ا…یعقوبی با اشاره به این‌که پیاده‌روی ایام اربعین‌حسینی(ع) قدمت چند صد ساله در میان مسلمانان و شیعیان و شیفتگان امام حسین(ع) دارد، تصریح کرد: برای نخستین بار ۲۰ دستگاه ATM بانک شهر در اقصی نقاط شهر کربلا که از پیش توسط ستاد مشخص شده است، مستقر می‌شود تا زوار به راحتی بتوانند از این دستگاه‌های خودپرداز پول نقد دریافت کنند.