توزیع ۷۵۰۰ بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب نیشابور

در دهمین نمایشگاه کتاب استانی نیشابور، ۷۵۰۰ بن کارت از سوی بانک شهر در میان بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه استانی کتاب در شهر نیشابور گفت: این نمایشگاه از ۱۶ آبان ماه آغاز به‌کار کرده است و در آن ۷ […]

در دهمین نمایشگاه کتاب استانی نیشابور، ۷۵۰۰ بن کارت از سوی بانک شهر در میان بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه استانی کتاب در شهر نیشابور گفت: این نمایشگاه از ۱۶ آبان ماه آغاز به‌کار کرده است و در آن ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه بن‌کارت‌های ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

اکرمی با اشاره به تعامل دانشگاه آزاد نیشابور با بانک شهر افزود: از این رو و بنا به درخواست این دانشگاه، شرایطی فراهم شد تا علاوه بر ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه بن کارت، ۳هزار و ۵۰۰ بن کارت نیز در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز به‌کار این نمایشگاه، پیشخوان‌های شهرنت که مجهز به سیستم‌های خودپرداز، خوددریافت، وب‌کیوسک و خودبانک (VTM) هستند، در سطح نمایشگاه نصب شده تا همه مراجعه‌کنندگان با خدمات بانکداری الکترونیک بیش‌تر آشنا شوند.

مسؤول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد: همچنین ۵ کانتر بانکی نیز در سطح دهمین نمایشگاه استانی کتاب نیشابور نصب شده است تا شهروندان بتوانند علاوه بر دریافت بن‌کارت‌های خرید، از انواع خدمات بانکی نیز برخوردار شوند.