تقدیر وزیر بهداشت از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یحیی‌رحیم‌صفوی، مشاور مقام معظم رهبری از غرفه صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در مجمع خیرین مؤسسه حمایتی امدادگران عاشورا بازدید کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، هاشمی پس از شنیدن گزارش عملکرد یک‌ساله مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از اقدامات مؤثر صندوق در حمایت تسهیلاتی از مؤسسات و انجمن‌های مردم نهاد […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یحیی‌رحیم‌صفوی، مشاور مقام معظم رهبری از غرفه صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در مجمع خیرین مؤسسه حمایتی امدادگران عاشورا بازدید کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، هاشمی پس از شنیدن گزارش عملکرد یک‌ساله مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از اقدامات مؤثر صندوق در حمایت تسهیلاتی از مؤسسات و انجمن‌های مردم نهاد حمایت از بیماران در کشور تقدیر کرد.

 رحیم‌صفوی نیز ضمن تشکر از خدمات صندوق قرض‌الحسنه پارسیان طی یک‌سال گذشته در یادداشت خود، اظهار کرد: امید است، بانک پارسیان برای خدمات عمومی به محرومان و مستضعفان کشور عزیزمان گام‌های مؤثرتری‌ بردارد.

مجمع سالیانه خیرین مؤسسه امدادگران عاشورا امسال در حالی برگزار شد که صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان نیز به عنوان یکی از حامیان این مؤسسه، با برپایی غرفه‌ای در محل برپایی مجمع، بازدیدگنندگان و خیرین حاضر را با خدمات صندوق و حمایت‌هایش از مؤسسات خیریه و حمایتگر بیماران در کشور آشنا کرد.

توزیع بروشورهای تبلیغی و اقلام حاوی اطلاعات درباره خدمات و اقدامات صندوق، شرایط و مقررات افتتاح حساب قرض‌الحسنه ویژه، طرح قلک سبز و هدایای تبلیغاتی و ارایه گزارش‌های جامع و مستند آماری به بازدیدکنندگان از غرفه از دیگر اقدامات همکاران صندوق در روز برگزاری مجمع بود.