نشست بانکی ایران با اروپا امروز برگزار می‌شود

نشست بانکی ایران با اروپا امروز برگزار می‌شود رییس کل بانک مرکزی از مذاکره با بانک‌های اروپایی و تلاش آن‌ها برای افزایش سرعت برقراری روابط بانکی با ایران خبر داد و گفت: نشست بانکی ایران با اروپا امروز برگزار می‌شود. به گزارش بنکر، ولی‌ا… سیف با تأکید بر این‌که در جهت تحقق برجام با اروپایی‌ها […]

نشست بانکی ایران با اروپا امروز برگزار می‌شود

رییس کل بانک مرکزی از مذاکره با بانک‌های اروپایی و تلاش آن‌ها برای افزایش سرعت برقراری روابط بانکی با ایران خبر داد و گفت: نشست بانکی ایران با اروپا امروز برگزار می‌شود.

به گزارش بنکر، ولی‌ا… سیف با تأکید بر این‌که در جهت تحقق برجام با اروپایی‌ها مذاکره خواهیم کرد، از برگزاری نشست فردای ایران با بانک اروپا خبر داد و گفت: مذاکرات در اروپا در جهت تحقق اهداف سند برجام صورت می‌گیرد.

رییس کل بانک مرکزی افزود: کوتاهی‌هایی از طرف آمریکا وجود دارد و اروپا درصدد است فضایی ایجاد کند که روابط بانکی ما با بانک‌های بزرگ اروپایی با سرعت بیش‌تری انجام شود. ایران طرح‌های بسیار زیادی برای جذب سرمایه‌های هنگ کنگ دارد.

رییس کل بانک مرکزی گفت: همچنین طرح‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که می‌تواند سرمایه‌گذاران هنگ کنگ را به خود جلب کند.

سیف پس از دیدار با وزیر دارایی هنگ کنگ افزود: امروز مذاکرات بسیار خوب و مثبتی با وزیر دارایی هنگ کنگ درباره توسعه مناسبات مالی و بانکی میان دو کشور داشتیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای اقتصادی و خدمات پولی و مالی هنگ کنگ گفت: این ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت‌های داخلی ایران می‌تواند به توسعه مناسبات اقتصادی به خصوص بانکی دو کشور بیانجامد.