بانک سینا ۵۶۷ فقره وام خرید خودرو پرداخت کرد

بانک سینا ۵۶۷ فقره وام خرید خودرو پرداخت کرد بانک سینا به منظور کمک به توسعه اشتغال و رونق حمل و نقل در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته کشور معادل ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک در راستای اهتمام به رفع […]

بانک سینا ۵۶۷ فقره وام خرید خودرو پرداخت کرد

بانک سینا به منظور کمک به توسعه اشتغال و رونق حمل و نقل در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته کشور معادل ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک در راستای اهتمام به رفع محرومیت‌های اقتصادی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و کمک به توسعه شبکه حمل و نقل روستایی، تا نیمه آبان ماه جاری نسبت به اعطای ۵۶۷ فقره تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار مجموعاً به مبلغ ۸۵ میلیارد ریال اقدام کرده است.

 

 این بانک همچنین در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی و کمک به توانمندسازی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته کشور، طی امضاء تفاهم‌نامه با بنیاد علوی و استانداری‌های کشور، به طرح‌هایی که با اولویت اشتغالزایی، تولید صنعتی، خدمات و نظایر آن از سوی استانداری‌ها معرفی می‌شوند، تسهیلات پرداخت می‌نماید.