گشایش دو شعبه بانک پارسیان در بیمارستان تریتا و بازارآهن مکان

گشایش دو شعبه بانک پارسیان در بیمارستان تریتا و بازارآهن مکان بانک پارسیان همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) دو شعبه جدید خود را در بیمارستان تریتا و بازارآهن مکان افتتاح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بانک پارسیان، شعب جدید بانک پارسیان در بیمارستان تریتا تهران و بازارآهن مکان با حضور […]

گشایش دو شعبه بانک پارسیان در بیمارستان تریتا و بازارآهن مکان

بانک پارسیان همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) دو شعبه جدید خود را در بیمارستان تریتا و بازارآهن مکان افتتاح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بانک پارسیان، شعب جدید بانک پارسیان در بیمارستان تریتا تهران و بازارآهن مکان با حضور آقایان خسروانی، معاون اجرایی بانک پارسیان، فرزان، معاون اعتباری بانک پارسیان، مهردادفر، معاون حقوقی و وصول مطالبات، خلیل‌پور، مدیرشعب بانک پارسیان، دربیکی، مدیر روابط‌عمومی این بانک و جمعی از مدیران بیمارستان تریتا و کسبه و تجار افتتاح شد.

 

خسروانی، معاون اجرایی بانک پارسیان در مراسم افتتاح شعبه بیمارستان تریتا، ضمن خیرمقدم به حاضرین، گفت: از اوایل سال ۹۳ گفت‌وگوهایی پیرامون تأسیس یک واحد بانکی در بیمارستان تریتا شروع شد و حاصل آن به علاوه حسن‌نیت سهامداران و مدیران بیمارستان تریتا در قالب افتتاح یک واحد بانکی در این محل متبلور شد.