نمایندگان مجلس خواهان افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن هستند

نمایندگان مجلس خواهان افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن هستند رحیم‌زارع، نایب‌رییس کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور گفت: نمایندگان مجلس به دنبال افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن هستند و قطعا این امر در بررسی بودجه سال ٩٦کل کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، وی […]

نمایندگان مجلس خواهان افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن هستند

رحیم‌زارع، نایب‌رییس کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور گفت: نمایندگان مجلس به دنبال افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن هستند و قطعا این امر در بررسی بودجه سال ٩٦کل کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، وی افزود: نقش این بانک در توسعه صنعتی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی و به‌ویژه طرح رونق تولید بر کسی پوشیده نیست و از این رو افزایش سرمایه برای آن ضروری است که امیدواریم با افزودن نام بانک صنعت و معدن به تبصره ١٧ بند ب و در کنار بانک‌های سپه، ملی و کشاورزی قدرت وام‌دهی این بانک به صنایع کوچک، متوسط و بزرگ را بیشتر کنیم .

 

وی گفت: نظر مساعد و همسوی دولت و مجلس در زمینه این افزایش سرمایه می‌تواند منجر به نتایج مثبتی برای صنعت و اقتصاد کشور شود.