صنایع کرمان مرهون حمایت بانک سپه است

صنایع کرمان مرهون حمایت بانک سپه است استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه در کرمان یک مگا سرمایه‌گذار است و این بانک از واحدهای مختلف اقتصادی در این استان حمایت می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، علیرضارزم‌حسینی در نشست پیگیری تسهیلات طرح‌های استان کرمان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره […]

صنایع کرمان مرهون حمایت بانک سپه است

استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه در کرمان یک مگا سرمایه‌گذار است و این بانک از واحدهای مختلف اقتصادی در این استان حمایت می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علیرضارزم‌حسینی در نشست پیگیری تسهیلات طرح‌های استان کرمان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و رؤسای ادارات کل تسهیلات و بررسی طرح‌های بانک سپه و نیز تنی چند از صنعتگران کرمان برگزار شد اظهار داشت: من از بانک سپه به سبب حمایت‌های این بانک از واحدهای اقتصادی و طرح و پروژه‌های ملی و صنعتی تشکر می‌کنم.

 

رزم‌حسینی با تأکید بر این‌که با همکاری باید بتوانیم به توسعه و آبادانی ایران عزیز کمک کنیم گفت: در کرمان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گام‌های مهمی برداشته شده و جنس اقتصاد مقاومتی در این استان از جنس مردمی و توانمندسازی سرمایه‌گذاری مردم در اقتصاد است.