بوشهر، میزبان بانک قرض‌الحسنه مهر

بوشهر، میزبان بانک قرض‌الحسنه مهر مرتضی‌اکبری، مدیرعامل و محسن‌پدرام، رییس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی در راستای تحقق اهداف تبیین شده در فرصت پایانی سال به استان بوشهر سفر نمودند. به گزارش مناقصه‌مزایده، شناسایی و بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای جذب منابع پایدار قرض‌الحسنه در […]

بوشهر، میزبان بانک قرض‌الحسنه مهر

مرتضی‌اکبری، مدیرعامل و محسن‌پدرام، رییس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی در راستای تحقق اهداف تبیین شده در فرصت پایانی سال به استان بوشهر سفر نمودند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شناسایی و بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای جذب منابع پایدار قرض‌الحسنه در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، یکی از اهداف این بازدید است.

ارزیابی شاخص‌های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت‌های بازاریابی از دیگر هدف‌های مهم این بازدید می‌باشد.

بازدید از شعب مطهری، بهمنی و ولیعصر (عج) در استان بوشهر از دیگر برنامه‌های اصلی سفر به این استان به شمار می‌اید.

 

دیدار با مصطفی سالاری استاندار بوشهر و گفت‌و‌گو با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان از دیگر جلسات مدنظر برای سفر یک روزه به استان بوشهر می‌باشد.