دلایل زیان‌دهی و برنامه‌های آینده بانک صادرات

دلایل زیان‌دهی و برنامه‌های آینده بانک صادرات مدیرعامل بانک صادرات در نامه‌ای به سهامداران، درباره واگذاری سال گذشته توسعه نیشکر، دلایل زیان‌دهی و برنامه‌های آینده را اعلام کرد تا بازگشایی نماد این بانک نزدیک‌تر باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک صادرات درحالی با ارایه پیش‌بینی درآمد حسابرسی نشده عملکرد ۶ و ۹ ماهه، باید گزارش حسابرسی […]

دلایل زیان‌دهی و برنامه‌های آینده بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات در نامه‌ای به سهامداران، درباره واگذاری سال گذشته توسعه نیشکر، دلایل زیان‌دهی و برنامه‌های آینده را اعلام کرد تا بازگشایی نماد این بانک نزدیکتر باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک صادرات درحالی با ارایه پیش‌بینی درآمد حسابرسی نشده عملکرد ۶ و ۹ ماهه، باید گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه را هم برای بازگشایی نماد منتشر کند که مدیرعامل این بانک ۵٫۷ هزار میلیارد تومانی، در نامه ایی به سهامداران، درباره واگذاری سال گذشته توسعه نیشکر، دلایل زیان‌دهی و برنامه‌های آینده را اعلام کرد تا بازگشایی نماد این بانک نزدیکتر باشد.

 

براساس این گزارش، این بانک برای سال مالی جاری ۱۶ تومان سود برای هر سهم (حدود ۹۲۴ میلیارد تومان) پیش‌بینی کرده بود اما در عملکرد ۶ ماهه برای هر سهم ۴۷ تومان زیان (معادل ۲٫۷ هزار میلیارد تومان) پیش‌بینی کرد. این زیان در گزارش ۹ ماهه بیش‌تر و به ۷۵۳ ریال بالغ شده است.