تسهیلات ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بنگاه‌های اقتصادی

تسهیلات ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بنگاه‌های اقتصادی بانک کشاورزی اعلام ‌کرد: کسب مقام نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط یکی دیگر از موفقیت‌های این بانک در سال ۱۳۹۵ در بین سایر بانک‌ها و در اجرای اهداف اقتصادمقاومتی و سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید است. […]

تسهیلات ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بنگاه‌های اقتصادی

بانک کشاورزی اعلام ‌کرد: کسب مقام نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط یکی دیگر از موفقیت‌های این بانک در سال ۱۳۹۵ در بین سایر بانک‌ها و در اجرای اهداف اقتصادمقاومتی و سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در گزارش بانک کشاورزی آمده است: پرداخت ۱۵۷۳۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای حمایت از ۷۴۸۱ واحد بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط معادل بیش از ۳۰ درصد پرداخت‌های کل نظام بانکی کشور، از جمله خدمات اثرگذار بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۵ بود که بار‌ها با تأیید و قدردانی مسؤولان کشوری و استانی توام شد.

جذب ۱۰۴۸۹ میلیارد ریال اعتبار صندوق توسعه ملی و پرداخت بیش از ۱۴۰۰۰ فقره تسهیلات برای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور نیز از جمله نکات درخشان در کارنامه سال ۱۳۹۵ بانک کشاورزی است.

 

در دهه‌های اخیر، توانایی رقابت فعالیت‌های صنعتی کوچک به دلیل تغییرات سریع و گسترده فناوری تولید، فاصله‌گرفتن از تولید انبوه در صنایع بزرگ و گرایش به سمت تولید انعطاف‌پذیر در صنایع کوچک و متوسط، افزایش یافته و فعالیت‌های اقتصادی عمدتاً از صنایع بزرگ به سمت صنایع کوچک منتقل شده است.