قابلیت‌های جدید «سامانه بام» بانک ملی

قابلیت‌های جدید «سامانه بام» بانک ملی معاون نرم‌افزار شرکت داده ورزی سداد درباره تغییرات سامانه بام نسبت به گذشته گفت: مهم‌ترین تغییرات اصلی این سامانه، امکان افتتاح حساب و بحث قابلیت بانکداری شرکتی است. به گزارش مناقصه‌مزایده، حمیدرضامختاریان افزود: این اقدامات فیدبک‌های مثبت زیادی را به جهت راحتی، سرعت و امکانات امنیتی آن از مشتریان […]

قابلیت‌های جدید «سامانه بام» بانک ملی

معاون نرم‌افزار شرکت داده ورزی سداد درباره تغییرات سامانه بام نسبت به گذشته گفت: مهم‌ترین تغییرات اصلی این سامانه، امکان افتتاح حساب و بحث قابلیت بانکداری شرکتی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حمیدرضامختاریان افزود: این اقدامات فیدبک‌های مثبت زیادی را به جهت راحتی، سرعت و امکانات امنیتی آن از مشتریان دریافت کرده است چرا که در بخش امنیت امکان ورود دو مرحله‌ای به سیستم اضافه شده تا اگر کسی بخواهد امنیت خود را بالا ببرد بتواند امکان ورود خود را در تنظیماتش دو مرحله‌ای کند.

مختاریان از دیگر امکانات جدید این سامانه به قابلیت انتقال پول دسته‌ای در آن اشاره و به بانکداری الکترونیک اظهار کرد: اخیراً این قابلیت و همچنین قابلیت پرداخت تسهیلات نیز به سامانه اضافه گردیده است.

وی با اشاره به چگونگی قابلیت انتقال پول دسته‌ای گفت: در این مورد کاربران می‌توانند با بارگذاری یک فایل متنی، نسبت به امکان انجام همزمان چند انتقال پول اقدام کنند به عبارتی می‌توانند انواع انتقال پول اعم از انتقال به حساب خود، درون بانکی، پایا یا ساتنا را در قالب یک سایت ببیند و به صورت دسته‌ای انتقال پول خود را انجام دهند و بدین ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی کنند. این راهکار به خصوص برای کسانی که مرتب با افراد یا شرکت‌ها و یا سازمان‌های دیگر در حال تسویه حساب و یا مدام در حال ریختن پول به حساب آنها هستند، بسیار مفید و راحت‌تر است.

معاون نرم‌افزار شرکت داده ورزی سداد، درباره مزیت این سامانه نسبت به سامانه‌های مشابه خود گفت: در این سامانه بسیار دقت شده است که در عین حال که با سرعت و سادگی کار خود را انجام می‌دهد، امنیت نیز در کنار آن دیده شود.

 

وی افزود: بحث دیگر، بحث یکپارچه بودن آن در کانال‌های مختلف است یعنی اگر دقت کنید در بانک‌های دیگر در موبایل و وب معمولاً نرم‌افزارهای متفاوتی استفاده می‌شود و نرم‌افزار موبایل بانک با نرم‌افزار اینترنت بانک آنها متفاوت است.