افتتاح شرکت کاشی پردیس آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن

افتتاح شرکت کاشی پردیس آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن در مراسمی با حضور رییس‌جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد و با عرضه محصولات خود، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان افزود. به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت کاشی آباده با […]

افتتاح شرکت کاشی پردیس آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن

در مراسمی با حضور رییس‌جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد و با عرضه محصولات خود، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان افزود.

به گزارش مناقصه‌مزایده از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت کاشی آباده با دریافت ٩ میلیون و ٣٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی، معادل ٣٢٥ میلیارد ریال، به عنوان سرمایه ثابت و ٤٠ میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره‌برداری رسید و برای ١٥٠ نفر شغل ایجاد کرد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی شرکت ذوب آهن پاسارگاد با ظرفیت ۲٫۵ میلیون تن کنسانتره و ۲٫۷ میلیون تن گندله و ۱٫۸میلیون تن آهن اسفنجی با تسهیلاتی معادل ٢٨٠ میلیون دلار و اشتغال زایی یکهزار نفر با دستور رییس‌جمهور آغاز شد.

با راه‌اندازی این طرح، ١٠ درصد به ظرفیت فولاد‌سازی کشور اضافه خواهد شد و این مجموعه با بهره‌گیری از معادن مگنتیت و هماتیت و با تولید فولادهای آلیاژی جهت کاربرد در صنایع مختلف می‌تواند سهم به‌سزایی در افزایش تولید ملی داشته باشد، این در حالی است که تاکنون بیش از ٥٠ درصد از ظرفیت فولاد کشور توسط بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان فارس حدود یکهزارو٢٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده‌اند.