بانک شهر صدرنشین شبکه‌های اجتماعی

بانک شهر صدرنشین شبکه‌های اجتماعی مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر گفت: بنابر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در ۳ ماه نخست امسال، موفق شد در ۳ ماهه دوم سال، با جذب ۱۱۲هزارو۷۵۳ نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد. بانک شهر براساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های […]

بانک شهر صدرنشین شبکه‌های اجتماعی

مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر گفت: بنابر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در ۳ ماه نخست امسال، موفق شد در ۳ ماهه دوم سال، با جذب ۱۱۲هزارو۷۵۳ نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد.

بانک شهر براساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های ایران در شبکه‌های اجتماعی، که این ارزیابی به تأیید بانک مرکزی نیز رسیده است، به عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در ۳ ماهه دوم سال جاری معرفی شد.

به گزارش پول نیوز، حمیدرضاعظیمی با بیان این مطلب گفت: با رشد شبکه‌های اجتماعی و رونق اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی به ویژه تلگرام و اینستاگرام و ورود سازمان‌ها به منظور اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی افکار عمومی و جذب مشتریان، بانک شهر نیز به این حوزه ورود کرد وبا هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازدیدکنندگان فضای مجازی در شبکه بانکی کشور به علاوه تهیه و انتشار محتوای کارآمد را به خود اختصاص دهد.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر افزود: بنابراعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در ۳ ماه نخست امسال، موفق شد در ۳ماهه دوم سال، با جذب ۱۱۲هزارو۷۵۳ نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد.

 

به گفته عظیمی، همچنین در شبکه اینستاگرام نیز، این بانک توانست با جذب و ارتقاء مخاطبان خود به میزان ۵۹هزارو۹۵۰ نفر، در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد.