اولویت‌های وام‌دهی در پست‌‌بانک‌

اولویت‌های وام‌دهی در پست‌‌بانک‌ عضو هیأت مدیره پست‌‌بانک‌ گفت: بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها به دو صورت رشد می‌کنند؛ یا براساس امکانات موجود ظرفیت‌سازی می‌کنند و یا در ابتدای مسیر رشد؛ اهداف و آینده خود را تعریف می‌کنند و در مسیر رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و امکانات خود را فراهم می‌کنند که در راستای این دو […]

اولویت‌های وام‌دهی در پست‌‌بانک‌

عضو هیأت مدیره پست‌‌بانک‌ گفت: بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها به دو صورت رشد می‌کنند؛ یا براساس امکانات موجود ظرفیت‌سازی می‌کنند و یا در ابتدای مسیر رشد؛ اهداف و آینده خود را تعریف می‌کنند و در مسیر رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و امکانات خود را فراهم می‌کنند که در راستای این دو ‌مورد به نظر بنده اگر در مسیر رشد و ترقی ابتدا ظرفیت ایجاد شود بهتر است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، احتشام‌فلا‌ح‌فر تصریح‌کرد: پست بانک ایران دارای امکانات و ظرفیت‌های بالقوه بسیاری ازجمله دارا بودن بیش از ۸ هزار باجه خدمات بانکی شهری و روستایی درسطح کشور است که به‌عنوان نقطه قوت آن محسوب شده و بایستی از این ظرفیت بهینه استفاده شود. در حوزه ارتباطات نیز این بانک به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و IT است و این مهم قطعاً می‌تواند فرصت مناسبی برای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه باشد.

عضو هیأت مدیره تأکیدکرد: در حوزه بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و IT نیز تمرکز بر صدور ضمانتنامه‌ها، خدمات ارزی، اعطای تسهیلات به فعالان حوزه‌های مذکور، ایجاد ظرفیت‌های جدید در این حوزه‌ها و سایرخدمات مرتبط است. در حوزه سایر بخش‌های اقتصادی، طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی و اشتغال‌زایی مناسبی هستند در صدر اعطای تسهیلات این بانک قرار دارد. به‌طوری‌که طرح‌های پتروشیمی، منافع اجتماعی، خرید اتوبوس و امثال آن در اولویت قرار دارد.