مدیر جدیدمؤسسه اعتباری کوثر شعب استان لرستان معرفی شد

مدیر جدیدمؤسسه اعتباری کوثر شعب استان لرستان معرفی شد طی حکمی از سوی مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر، رضاآزادی به عنوان مدیر جدید شعب استان لرستان منصوب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، با حضور حمیدرضارضایی مدیر امور استان‌ها، ابراهیم‌مؤمن زاده مدیر بازرسی، کارشناسان و مسؤولین شعب استان، مراسم تکریم و معارفه […]

مدیر جدیدمؤسسه اعتباری کوثر شعب استان لرستان معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر، رضاآزادی به عنوان مدیر جدید شعب استان لرستان منصوب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، با حضور حمیدرضارضایی مدیر امور استان‌ها، ابراهیم‌مؤمن زاده مدیر بازرسی، کارشناسان و مسؤولین شعب استان، مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان لرستان برگزار شد.

حمیدرضارضایی، مدیر اموراستان‌ها در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمودکریمی در طول تصدی مدیریت شعب استان لرستان گفت: مهم‌ترین رویکرد مؤسسه اعتباری کوثر، رضایتمندی مشتریان است که با تلاش و همت مدیران و کارکنان، توانسته‌ایم اعتماد مردم را جلب و این جایگاه را ارتقا دهیم.

 

ابراهیم‌مؤمن‌زاده، مدیر بازرسی مؤسسه اعتباری کوثر بیان‌داشت: برای ثبت یک برند خوشنام باید خود را با آخرین تغییرات جامعه در عرصه‌های گوناگون تطبیق دهیم تا بتوانیم انتظارات مردم را به بهترین شکل برآورده سازیم. به همین منظور از مدیران و کارشناسان جوان و با انگیزه انتظار داریم دغدغه‌های استان را شناسایی و برای رفع آن تلاش نمایند.