سامانه پرداختِ می‌پلاس بانک مهر اقتصاد رونمایی شد

سامانه پرداختِ می‌پلاس بانک مهر اقتصاد رونمایی شد طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونین بانک، سامانه پرداخت می‌پلاس(ME+) بانک مهر اقتصاد رونمایی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاایمانی، مدیرعامل بانک، در این مراسم اظهار داشت: سامانه پرداخت می‌پلاس با فراهم کردن امکان پرداخت امن […]

سامانه پرداختِ می‌پلاس بانک مهر اقتصاد رونمایی شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونین بانک، سامانه پرداخت می‌پلاس(ME+) بانک مهر اقتصاد رونمایی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاایمانی، مدیرعامل بانک، در این مراسم اظهار داشت: سامانه پرداخت می‌پلاس با فراهم کردن امکان پرداخت امن برای مشتریان و جلوگیری از افشای اطلاعات آنها، برای انجام تراکنش پرداخت مشتمل بر دو برنامه کاربردی و دو نسخه، مختص مشتری و فروشنده طراحی شده است.

ایمانی ابراز داشت: سامانه پرداخت می‌پلاس همانند یک خرید اینترنتی است اما با این تفاوت که تراکنش کاملاً به صورت نرم‌افزاری انجام می‌شود.

وی در تشریح مزیت‌های این سامانه گفت: می‌پلاس مبتنی بر نرم‌افزار است بنا بر این کاهش هزینه، افزایش سودآوری، پشتیبانی و خدمت رسانی آنلاین از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود همچنین به لحاظ امنیتی نیز محیط بسیار امنی را برای فروشنده و خریدار فراهم می‌کند.

 

مدیرعامل بانک افزود: مشتریان متقاضی استفاده از سامانه می‌پلاس می‌توانند از بسترهای مختلفی نسبت به نصب آن اقدام کنند به عنوان مثال می‌توانند با ارسال عدد ۳ یا ۴ به شماره ۱۰۰۷ آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و با انتخاب کارت خود و رمز دوم، یک کد تراکنش موقت به صورت QR دریافت کنند و عملیات پرداخت را انجام دهند.