بخشودگی وجه التزام‌ بدهکاران بانک انصار

بخشودگی وجه التزام‌ بدهکاران بانک انصار بانک ‌انصار به منظور ترغیب و تشویق مشتریان به تعیین تکلیف و پرداخت معوقات خود، ۶درصدوجه‌التزام(جریمه) این مشتریان را در صورت به روزرسانی کامل اقساط معوق از تاریخ ۲۸بهمن تا ۲۹اسفند، می‌بخشد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، مشتریان بدهکار درصورت تسویه کامل مانده بدهی و […]

بخشودگی وجه التزام‌ بدهکاران بانک انصار

بانک ‌انصار به منظور ترغیب و تشویق مشتریان به تعیین تکلیف و پرداخت معوقات خود، ۶درصدوجه‌التزام(جریمه) این مشتریان را در صورت به روزرسانی کامل اقساط معوق از تاریخ ۲۸بهمن تا ۲۹اسفند، می‌بخشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، مشتریان بدهکار درصورت تسویه کامل مانده بدهی و مختومه کردن پرونده تسهیلات، علاوه بر بخشش وجه التزام جریمه (۶درصد) می‌توانند از بخشش ۱۰درصد الباقی مانده وجه التزام نیز برخودار شوند.

 این گزارش می‌افزاید امکان تسویه و یا به‌روزرسانی معوقات از طریق درگاه‌های الکترونیک وجود داشته و پس از مراحل حضوری و حتی تماس تلفنی با شعب، محاسبه و بخشش وجه التزام امکان‌پذیر خواهد بود.

 

 گزارش مذکور حاکی از این است که کلیه شعب بانک ملزم به اجرای طرح مذکور برای مشتریان بوده و نیازی به ارجاع مشتریان به شعبه پرداخت کننده تسهیلات نیست.