دو اولویت مهم بانک مهر اقتصاد در روزهای آخر سال

دو اولویت مهم بانک مهر اقتصاد در روزهای آخر سال مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در مجمع سالیانه بانک مهر اقتصاد استان اصفهان بر جذب منابع و وصول مطالبات در روز‌های پایانی سال تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاایمانی، مدیرعامل بانک در مجمع سالیانه استان، اظهار داشت: بررسی […]

دو اولویت مهم بانک مهر اقتصاد در روزهای آخر سال

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در مجمع سالیانه بانک مهر اقتصاد استان اصفهان بر جذب منابع و وصول مطالبات در روز‌های پایانی سال تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاایمانی، مدیرعامل بانک در مجمع سالیانه استان، اظهار داشت: بررسی عملکرد کارکنان استان در سال گذشته و شاخص‌ها نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه آنان و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود است.

مدیرعامل بانک تلاش جهادی را یکی از مؤلفه‌های مهم در دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده دانست و عنوان کرد: جذب منابع و وصول مطالبات از اولویت‌های بانک در ایام پایانی سال است، بنابراین باید تلاش خود را برای تحقق این مهم معطوف کنیم.

 

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.