اهمیت بانک ملی در اقتصاد کشور

اهمیت بانک ملی در اقتصاد کشور عضو هیأت مدیره بانک ملی اعتبار و خوش نامی این بانک در فضای داخل و خارج کشور را درخشان توصیف کرد و گفت اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش‌نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت تمامی واحدهای بانک است. بانک برای تداوم […]

اهمیت بانک ملی در اقتصاد کشور

عضو هیأت مدیره بانک ملی اعتبار و خوش نامی این بانک در فضای داخل و خارج کشور را درخشان توصیف کرد و گفت اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش‌نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت تمامی واحدهای بانک است. بانک برای تداوم خود با وجود دولتی بودن باید به سمت سودآوری معطوف شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، غلامرضا‌پناهی در بازدید از شعبه سعدی این بانک، اظهارکرد: حمایت از تولید ملی و تجارت خارجی کشور جزو تکالیف بنیادین بانک است.

 

وی افزود: از جمله اولویت‌های کنونی، ارتقای کیفیت خدمات و بهره‌گیری از تکنولوژی در نوآوری و ایجاد محصولات جدید، اخذ کارمزد و افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع بانک در جهت پوشش بخشی از هزینه‌های بانک است. همچنین جذب و ایجاد رضایتمندی مشتریان به وسیله نیاز سنجی و راهنمایی آنها به سمت بهره‌گیری از خدمات و محصولات در حوزه‌های ارزی یا اعتباری مطابق با ظرفیت آنهاست.