تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی توسط بانک آینده

تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی توسط بانک آینده بانک آینده؛ در راستای ارزش آفرینی هر چه بیش‌تر و ارایه خدمت در روزهای پایانی سال جاری برای عموم مشتریان عزیز و همچنین؛ عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی، تا پایان روز پنجشنبه، ۱۰/۱۲/۱۳۹۶، آماده ارایه خدمت می‌باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی توسط بانک آینده

بانک آینده؛ در راستای ارزش آفرینی هر چه بیش‌تر و ارایه خدمت در روزهای پایانی سال جاری برای عموم مشتریان عزیز و همچنین؛ عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی، تا پایان روز پنجشنبه، ۱۰/۱۲/۱۳۹۶، آماده ارایه خدمت می‌باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، بدیهی است، در صورت تمدید عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی با نرخ سود علی‌الحساب، ۲۰‌درصد توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران، مراتب به استحضار مشتریان خواهد رسید.

در همین راستا، برای دسترسی هرچه بهتر مشتریان و عموم مردم برای خریداری گواهی سپرده با نرخ سود علی‌الحساب ۲۰‌درصدی؛ ساعات کاری کلیه شعب بانک آینده در روزهای عادی، روزانه یک ‌ساعت افزایش یافته و شعب به ارایه خدمات می‌پردازند.

لازم به ذکر است؛ بانک آینده در دوره زمانی تعیین شده توسط بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، نسبت به عرضه گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با کف یک‌ میلیون ریالی، که از سوی بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران ابلاغ شده است؛ از روز شنبه ۲۸بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶، فقط، به‌مدت دو هفته، اقدام کرده است. این گواهی سپرده، با نرخ سود علی‌الحساب ۲۰‌درصد سالانه و معاف از مالیات بوده و واریز سود آن، به‌صورت ماهانه و از سوی بانک آینده، انجام می‌پذیرد.

 

مشتریان و عموم متقاضیان توجه داشته باشند که هفته جاری، آخرین فرصت برای خریداری گواهی سپرده مذکور است و کلیه شعب بانک آینده در آخرین روز عرضه این گواهی سپرده در روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۶، پذیرای کلیه متقاضیان هستند.