رایزنی برای بازگشایی نماد بانک صادرات تا پایان سال

رایزنی برای بازگشایی نماد بانک صادرات تا پایان سال مدیرعامل بانک صادرات از رایزنی برای بازگشایی نماد این بانک تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: مدارک لازم را به سازمان بورس ارایه کرده‌ایم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی درباره بازگشایی نماد بانک صادرات اظهارداشت: سازمان بورس برای بازگشایی نماد، […]

رایزنی برای بازگشایی نماد بانک صادرات تا پایان سال

مدیرعامل بانک صادرات از رایزنی برای بازگشایی نماد این بانک تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: مدارک لازم را به سازمان بورس ارایه کرده‌ایم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، حجت‌ا…صیدی درباره بازگشایی نماد بانک صادرات اظهارداشت: سازمان بورس برای بازگشایی نماد، دو موضوع را مطرح کرده بود که در مورد همه بانک‌ها اعمال می‌کنند؛ یکی بحث صورت‌های مالی ۳ماهه، ۶‌ماهه و ۹‌ماه و دیگری گزارش تفصیلی مدیریت بود که تا آخر بهمن ماه روی کدال قرارداده شد و از این بابت نقصی وجود ندارد.

 وی افزود: موضوع دیگر تأثیر اعمال نامه بانک مرکزی و موارد مطرح شده در آن بود که بیش‌تر مستند به گزارش حسابرسی است؛ در این مورد پاسخ جامعی آماده و به بانک مرکزی ارسال کردیم.

 

 صیدی ادامه‌داد: اگر در این موارد ابهامی وجود داشته باشد، بورس به بانک منعکس می‌کند وگرنه برای بازگشایی نماد هماهنگ می‌کنیم. البته احتمالاً درباره این پرسش و پاسخ‌ها نیز بورس اطلاعیه شفاف‌سازی منتشر کند.