توسعه خدمات بانک ملی با ارس بانک اسپانیا

توسعه خدمات بانک ملی با ارس بانک اسپانیا معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران با لوییس کاسادو مدیرعامل و مانوئل‌گریجوتا، مدیر تجاری ارس بانک اسپانیا دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، در این دیدار غلامرضا‌پناهی با اشاره به پتانسیل ویژه بانک ملی ایران در ارایه […]

توسعه خدمات بانک ملی با ارس بانک اسپانیا

معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران با لوییس کاسادو مدیرعامل و مانوئل‌گریجوتا، مدیر تجاری ارس بانک اسپانیا دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، در این دیدار غلامرضا‌پناهی با اشاره به پتانسیل ویژه بانک ملی ایران در ارایه خدمات مؤثر به تجار ایرانی و اسپانیایی به منظور دریافت خدمات و فراهم نمودن زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، به ایجاد بسترهای‌های لازم برای توسعه روابط کارگزاری میان بانک ملی ایران و ارس بانک اشاره کرد.

پناهی افزود: مسلماً با توجه به این‌که مشتریان بانک ملی ایران از اعتبار ویژه‌ای نزد این بانک برخوردارند، حمایت از فعالان تجاری نیازمند پشتیبانی‌های لازم از سوی ارس بانک به خصوص در زمینه پذیرش اعتبار اسنادی از سوی آن بانک به نفع صادرکنندگان ایرانی به کشور اسپانیا است.

 

همچنین وی توسعه فعالیت در زمینه دریافت تسهیلات کوتاه‌مدت و بلندمدت، خرید و فروش ارز و ضمانتنامه‌های ارزی را مورد توجه و تأکید قرارداد.