لزوم کسب رضایت حداکثری مشتریان

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران تأکید کرد لزوم کسب رضایت حداکثری مشتریان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر لزوم رعایت حقوق مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها در واحدهای بانک تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل روابط‌عمومی بانک ملی، برات‌کریمی که به استان هرمزگان سفر کرده است در دیدار با کارکنان بانک […]

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران تأکید کرد

لزوم کسب رضایت حداکثری مشتریان

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر لزوم رعایت حقوق مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها در واحدهای بانک تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل روابط‌عمومی بانک ملی، برات‌کریمی که به استان هرمزگان سفر کرده است در دیدار با کارکنان بانک در این استان با تأکید بر این‌که مشتری، تنها دارایی واقعی بانک است، اظهارکرد: همه تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک با هدف رضایت مشتری از خدمات انجام می‌شود و خوشبختانه برآورد‌ها از افزایش روزافزون رضایت مشتریان از خدمات بانک ملی ایران حکایت دارد.

وی اجرای طرح بانک آفیسر را یکی از عوامل مؤثر در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: با اجرای این طرح بسیاری از مشتریان از انجام حضوری بسیاری از تراکنش‌های بانکی بی‌نیاز می‌شوند و این در حالی است که بانک آفیسر یک طرح منحصر به فرد در نظام بانکی کشور است.

کریمی با تأکید بر این که شرایط بانک از لحاظ منابع بسیار مطلوب است، روزهای پایانی سال را در راستای جلب رضایت مشتریان بسیار پراهمیت خواند و گفت: در این روز‌ها حجم مراجعات به شعب افزایش می‌یابد، اما این نباید به کاهش سطح کیفی خدمات کارکنان منجر شود.

وی با اشاره به این‌که هر شعبه بانک، نماد واقعی کل بانک است، اظهارکرد: امروزه خدمات بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران بسیار نمود خوبی در میان مردم پیدا کرده و باید از این فضای مطلوب حداکثر استفاده را برای افزایش ضریب نفوذ بانک ببریم.

کریمی خاطرنشان‌کرد: برقراری ارتباط مستقیم و نزدیک با کارکنان، زمینه ایجاد احساس مسؤولیت‌پذیری، رضایتمندی، انگیزه و علاقه‌مندی بین آنها را فراهم می‌کند.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به وجود دو جزیره قشم و کیش در منطقه و ظرفیت بسیار خوب مناطق آزاد برای فعالیت‌های ارزی، گفت: شرط حیات مطلوب نظام بانکی کارمزد محوری است و مناطق آزاد ظرفیت خوبی به این منظور دارند.

کریمی همچنین برآیند حرکت بانک ملی ایران را مثبت دانسته و تأکیدکرد: در بسیاری موارد عملکرد این بانک الگوی راهبردی برای سایر بانک‌ها شده است.