سیاست مالی بانک ملی، افزایش سودآوری است

سیاست مالی بانک ملی، افزایش سودآوری است عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با تأکید به به‌کارگیری نهایت تلاش کارکنان بر افزایش میزان سودآوری بانک گفت: کاهش میزان مطالبات معوق و افزایش نرخ مؤثر تسهیلات در این زمینه بسیار مؤثر است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، برات‌کریمی در بازدید از شعبه […]

سیاست مالی بانک ملی، افزایش سودآوری است

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با تأکید به به‌کارگیری نهایت تلاش کارکنان بر افزایش میزان سودآوری بانک گفت: کاهش میزان مطالبات معوق و افزایش نرخ مؤثر تسهیلات در این زمینه بسیار مؤثر است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، برات‌کریمی در بازدید از شعبه مستقل اسکان بانک ضمن تقدیر از کارکنان شعبه به جهت عملکرد برتر آنها، ارایه بهترین خدمات بانکی به مشتریان را از مهم‌ترین اولویت‌ها برشمرد و اظهارکرد: با تدوین راهبرد‌ها و اهداف، مسیر موفقیت هموار خواهد شد که این موضوع زمینه ارایه خدمات شایسته تر به مشتریان را فراهم می‌سازد.

وی با تأکید بر لزوم افزایش انضباط مالی در واحدهای بانک اظهارکرد: افزایش سودآوری مهم‌ترین سیاست مالی بانک است و مدیریت هزینه و انضباط مالی در افزایش یا کاهش منابع بانکی تأثیر به‌سزایی دارد.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران خواستار جذب حداکثری منابع ارزان قیمت شد و عنوان‌کرد: اعطای تسهیلات خرد می‌تواند ابزاری برای تعامل و جذب مشتریان باشد که به عنوان یک فرصت جهت سودآوری بیش‌تر باید مدنظر باشد.