رتبه بانک‌ انصار در میان شرکت‌های برتر ایران

رتبه بانک‌ انصار در میان شرکت‌های برتر ایران براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی بانک ‌انصار رتبه شانزدهم را در میان ۵۰۰شرکت برتر ایران کسب کرد به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، این بانک رتبه شانزدهم «میزان فروش» در میان ۵۰۰شرکت برتر ایران را براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی به دست آورد تا […]

رتبه بانک‌ انصار در میان شرکت‌های برتر ایران

براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی بانک ‌انصار رتبه شانزدهم را در میان ۵۰۰شرکت برتر ایران کسب کرد

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، این بانک رتبه شانزدهم «میزان فروش» در میان ۵۰۰شرکت برتر ایران را براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی به دست آورد تا در روزهای پایانی سال۱۳۹۶ به موفقیت‌های حرفه‌ای خود طی سال‌های اخیر تداوم بخشد و با امید به فردای بهتر به استقبال سال۱۳۹۷ برود.

۵۰۰شرکت برتر و بزرگ ایران که از آنها به‌عنوان موفق‌‌ترین بنگاه‌های تجاری و صنعتی یاد می‌شود، طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی معرفی شدند.

این موفقیت که مطابق اعلام سازمان مدیریت صنعتی در بیستمین سال رتبه‌بندی شرکت‌ها (۱۰۰IMI-)، براساس ارزیابی عملکرد سال۱۳۹۵ حاصل شده است، نشان می‌دهد که اجرای طرح‌های تحول ۱و۲ در این بانک دارای دستاوردهای ارزشمندی بوده و سبب شده است که بانک انصار در میان ۵۰۰شرکت برتر ایران در یک شاخص کلیدی و محوری صاحب رتبه شود.

این گزارش می‌افزاید که نام شرکت ایرانیان اطلس(هلدینگ) وابسته به این بانک در میان ۱۰شرکت پیشرو در میان ۵۰۰شرکت برتر رتبه‌بندی سال۱۳۹۶ قرارگرفته و این شرکت در شاخص «بیش‌ترین صعود رتبه» نیز مقام دوم را کسب کرده است. علاوه براین، در رتبه‌بندی امسال، به شرکت‌های تازه واردی که به فهرست ۱۰۰شرکت اول راه یافته‌اند نیز پرداخته شده و از شرکت ‌ایرانیان‌ اطلس به‌عنوان دومین شرکت تازه وارد فهرست ۱۰۰شرکت برتر نامبرده شده است.