دیدار مدیران خارجی شرکت عوجان با مدیرعامل بانک کشاورزی

دیدار مدیران خارجی شرکت عوجان با مدیرعامل بانک کشاورزی روح‌ا…خدارحمی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ۱۵اسفند با مدیران خارجی شرکت عوجان در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک کشاورزی، در این جلسه مدیران شرکت عوجان موفقیت برند رانی در ایران را مرهون شراکت […]

دیدار مدیران خارجی شرکت عوجان با مدیرعامل بانک کشاورزی

روح‌ا…خدارحمی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ۱۵اسفند با مدیران خارجی شرکت عوجان در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک کشاورزی، در این جلسه مدیران شرکت عوجان موفقیت برند رانی در ایران را مرهون شراکت تجاری با بانک کشاورزی دانستند و ابراز خرسندی کردند که این شراکت، علاوه بر گسترش تجارت و بهبود کسب و کار، افزایش اشتغال‌زایی در کشور را نیز به دنبال داشته است.

براساس این گزارش، خدارحمی در این جلسه اعلام کرد بانک کشاورزی همچون گذشته بیش‌ترین حمایت مالی را از طرح‌های توسعه‌ای و تجاری خواهد داشت و در راستای تحقق اهداف عالیه کشور و بانک همیشه سبز کشاورزی گام بر می‌دارد.

شایان ذکر است محمدرضاغفوری، مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی، معماران کاشانی رییس اداره کل بانکداری شرکتی و نیکخواه رییس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه‌گذاری از دیگر حاضران در این جلسه بودند.