فاینکس فرصت تبلیغاتی مؤثر برای نظام بانکی کشور است

مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات فاینکس فرصت تبلیغاتی مؤثر برای نظام بانکی کشور است حسین‌امامی در این زمینه گفت: حضور بازار پول در این رویداد بین‌المللی علاوه بر این‌که باعث هم‌افزایی صنعت مالی کشور می‌شود به دلیل تعامل حداکثری نظام بانکی با عموم جامعه عاملی در جهت توجه اقشار مختلف به نمایشگاه می‌شود. به گزارش […]

مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات

فاینکس فرصت تبلیغاتی مؤثر برای نظام بانکی کشور است

حسین‌امامی در این زمینه گفت: حضور بازار پول در این رویداد بین‌المللی علاوه بر این‌که باعث هم‌افزایی صنعت مالی کشور می‌شود به دلیل تعامل حداکثری نظام بانکی با عموم جامعه عاملی در جهت توجه اقشار مختلف به نمایشگاه می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات،، مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات در ادامه افزود: برای این‌که در این دوره از نمایشگاه، حضور بانکی‌ها پررنگ‌تر از سنوات گذاشته دیده شود، برنامه‌های ویژه‌ای همچون برگزاری میزگرد، همایش و پنل‌های آموزشی در نظر گرفته شده است که مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه، حضور بانک‌ها را در این رویداد بین‌المللی در حد و اندازه جایگاه نظام پولی کشور ارزیابی کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی‌های بانک‌های دولتی تأکیدکرد: تاکنون بانک‌های ملت، ملی، قرض‌الحسنه رسالت، کشاورزی، پست بانک، بانک توسعه صادرات، مسکن و توسعه تعاون حضور خودشان را در فاینکس۲۰۱۸ قطعی کردند و انتظار می‌رود تا پایان اسفندماه شاهد حضور قوی‌تر بانک‌های دولتی و خصوصی دیگر در این رویداد باشیم.