بانک‌ها آماده ارایه خدمات نوروزی

مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد بانک‌ها آماده ارایه خدمات نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان گفت: برای ایام نوروز، سقف برداشت اسکناس از دستگاه‌های خودپرداز به ۵۰۰هزار‌تومان افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کوروش‌پرویزیان افزود: همانند سال‌های گذشته تمهیداتی را فراهم کردیم تا مردم در مسافرت‌های نوروزی، به شعب بانک‌ها دسترسی داشته باشند و […]

مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد

بانک‌ها آماده ارایه خدمات نوروزی

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: برای ایام نوروز، سقف برداشت اسکناس از دستگاه‌های خودپرداز به ۵۰۰هزار‌تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کوروش‌پرویزیان افزود: همانند سال‌های گذشته تمهیداتی را فراهم کردیم تا مردم در مسافرت‌های نوروزی، به شعب بانک‌ها دسترسی داشته باشند و در زمان مراجعه بتوانند خدمات موردنیاز را دریافت کنند.

رییس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اضافه‌کرد: همچنین با برنامه‌ریزی بانک مرکزی، از ۲۱اسفند اسکناس‌های نو به بانک‌ها و به تبع آن به مردم تحویل می‌شود.

پرویزیان با بیان این‌که دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها نیز در ایام تعطیلات پایانی سال و نوروز۹۷ نیز فعال هستند، گفت: علاوه بر این، بانکداری الکترونیک بانک‌ها نیز ۲۴ساعته آماده ارایه خدمات به مردم است ضمن این‌که از نیمه اسفند تا پایان تعطیلات نوروز‌۹۷ به منظور دسترسی بهتر مردم، سقف برداشت اسکناس از دستگاه‌های خودپرداز به ۵۰۰هزارتومان افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین برای خدمات رسانی بهتر و نیز پاسخ‌گویی به انتظارات مردم، شعب کشیک بانک‌ها در همه استان‌ها و شهرستان‌ها در ایام تعطیلات پایانی سال و نوروز‌۹۷پیش‌بینی شده است.